Technologie firmy Bosch lidera rynku w zakresie serwisowania pojazdów naprawy podzespołów i pojazdów stosowane w naprawach i diagnostyce są niezawodne.
Rzetelność:
Każda naprawa i kalibracja jest dokumentowana. Pozwala to w przypadku wystąpienia usterki naprawianego u nas podzespołu dokonać wnikliwej analizy przyczyn jej wystąpienia.
Gwarancja udzielana przez Moto Mazury:
Postanowienia ogólne gwarancji:
- Gwarancja na usługi naprawy podzespołów, pojazdów udzielana jest przez PHU Moto Mazury spółka z o.o z siedzibą: ul Olsztyńska 13, 11-700 Mrągowo.
- Udzielana gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Gwarancja zostaje wykonana wyłącznie na podstawie dokumentu sprzedaży jakim jest oryginalny paragon, lub faktura, oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna.
- Gwarancja zostaje udzielona na okres 24 miesięcy od daty wskazanej na dokumencie sprzedaży.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji, które powstały wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych, lub/i nieprawidłowości spowodowanych technologią wykonania.
- Gwarancja w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zmniejsza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
- Klient zobowiązany jest współdziałać z gwarantem w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, w szczególności poprzez bezzwłoczne to jest w terminie nieprzekraczającym 14 dni dostarczeniu pojazdu w przypadku podejrzenia, lub stwierdzenia wystąpienia wady.
- Reklamowany pojazd jest dostarczany i odbierany przez klienta bezpośrednio do i z serwisu. Dostarczanie i odbiór reklamowanego pojazdu odbywa się na koszt nabywcy.
- Dostarczony do naprawy pojazd ma być kompletny z osprzętem wraz z niezbędnymi dokumentami, oraz z naniesionymi oznaczeniami, numerami seryjnymi na produkcie gdy zostały umieszczone fabrycznie.
- O sposobie wykonania naprawy gwarancyjnej decyduje gwarant.
- Gwarancja kończy się automatycznie z terminem końca gwarancji producenta części.
- Po wykonanej naprawie w pojeździe wymagane jest regularne serwisowanie zgodnie z wytycznymi producenta pojazdu, podzespołu, części, oraz gwaranta.
- W przypadku wykonania naprawy, lub obsługi podzespołu, lub komponentu według technologii opracowanej przez serwis, serwisowanie pojazdu należy wykonać bezwzględnie według wymogów Gwaranta (producent z reguły jest zainteresowany wymianą podzespołów na nowy, a nie jest zainteresowany ich naprawą)
- W przypadku potwierdzenia odpowiedzialności, uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo do bezpłatnego usunięcia niesprawności w terminie 30 dni od daty dostarczenia pojazdu. W przypadku gdy do gwarancyjnego usunięcia wady niezbędne jest sprowadzenie części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony o czas niezbędny do sprowadzenia tych części.
- Żadna naprawa serwisowa z tytułu gwarancji nie może być zostać zrealizowana w przypadku gdy dokonano korekty licznika, lub niemożliwe jest odczytanie jego stanu. W przypadku wymiany licznika pojazd powinien być dostarczony do Gwaranta i zaktualizowany stan licznika na zleceniu serwisowym z adnotacją w książce obsługi pojazdu.
- Serwis nie odpowiada za utratę przychodów, przerwę w prowadzeniu działalności gospodarczej, lub funkcjonowaniu procesów technologicznych, jak również za bezpośrednie i pośrednie koszty wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia.
- W przypadku stwierdzenia przez serwis że zgłoszeniem było bezpodstawne w całości, lub w części serwis powiadomi użytkownika i zaproponuje mu odpłatną usługę serwisową.
- W każdym przypadku sumaryczna odpowiedzialność serwisu nie może przekroczyć kwoty zapłaconej za wykonaną usługę.
- Sprzedawca/serwis nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych jeżeli działalność serwisowa zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej, lub gdy w uzgodnionym wcześniej terminie Klient nie dostarczył pojazdu lub podzespołu.
- Niniejsza gwarancja podlega polskiemu prawu w nim nie jest przenośna.
Gwarancji nie podlegają:
- Części wyeksploatowane wskutek normalnego zużycia. Między innymi: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe, układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki, paski, opony itp
- Uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
- Przedostanie się do urządzeń reklamowanych, ciał, lub substancji obcych innych niż płyny dla których system był przeznaczony.
- Czynności serwisowe takie jak: okresowy przegląd techniczny, lub kalibracja systemów elektrycznych, regulacja komponentów, regulacja geometrii zawieszenia, rotacyjne, oraz sezonowe przekładanie opon, regulacja ciśnienia w oponach.
- Materiały eksploatacyjne: oleje, oraz płyn, a w szczególności: płyn chłodzący, płyn chłodniczy, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy, płyn do spryskiwacza szyb itp
- Systemy i podzespoły uszkodzone na skutek czynników niezależnych od serwisu w szczególności: niewłaściwego użytkowania pojazdu, użytkowanie pojazdu niezgodnie z jego przeznaczeniem, jazda po krawężnikach, udział w zawodach sportowych przeciążanie itp, uszkodzenia powstałe z braku, lub niewłaściwej konserwacji.
- Uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania czy też użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.
- Uszkodzenie pojazdów w wyniku działania sił wyższych, lub zdarzeń losowych: pożary, powodzie, kradzieże, niefachowe rozruchy, wyładowania atmosferyczne, kolizje, wypadki drogowe.
- Samodzielne udoskonalenia, przeróbki, tuning
- Uszkodzenia i korozja powierzchniowa wywołana przez szkodliwe czynniki środowiska: np. kwaśne deszcze, osady chemiczne, ptasie odchody, sól i usterki nimi spowodowane
- Zarysowanie lakieru uszkodzenia mechaniczne nadwozia i inne usterki nimi spowodowane.
- Usterki wywołane brakiem właściwej obsługi, użyciem biopaliwa, użyciem niewłaściwego paliwa, na przykład paliwa pod względem rodzaju, lub jakości, a zwłaszcza o zawartości składników niezgodnych z Polską normą PN-EN-950 PN-EN-228 oleju środków smarnych i innych.
- Nie są uwzględnione dodatkowe koszty związane z usterką pojazdu: takie jak: zakwaterowanie, wyżywienie, najem pojazdu zastępczego, koszty podróży, utrata zarobku, innych strat materialnych i niematerialnych.
- Uszkodzenia będące następstwem użytkowania samochodu z defektem w tym również takich, które wynikają z uniemożliwienia gwarantowi usunięcia usterki we właściwym terminie poprzez zaniechanie udostępnienia samochodu.
- Przypadki drgań oraz hałasów związanych z normalnym działaniem pojazdu.
- Naprawy prowizoryczne, lub częściowe wykonane na prośbę klienta, wszelkie zmiany w pojeździe, lub w części zamiennej nieprzewidzianej przez producenta.
- Incydenty związane z brakiem odpowiedzi klienta na wezwanie Gwaranta w zamiarze doprowadzenia pojazdu, lub jego części do zgodności.
- Czynności związanych z obsługą pojazdu w którym zastosowano część zamienną, lub akcesorium.
Utrata gwarancji następuje w przypadku:
- Nie przestrzegania zaleceń producenta i Gwaranta w zakresie eksploatacji i konserwacji i obsługi pojazdów zawartych w instrukcji obsługi, oraz warunkach gwarancji w tym między innymi niedokonanie obowiązkowej obsługi technicznej we wskazanym terminie i prawidłowego potwierdzenia Ich wykonania.
- Stwierdzenia przeróbek pojazdu, samodzielnych napraw zmian konstrukcyjnych, oraz montażu wykonywanego przez podmioty do tego nieuprawnione i bez pisemnej akceptacji Gwaranta.
- Używanie uszkodzonego pojazdu części i podzespołów pomimo przesyłanych wystąpienia wady.
- Uszkodzenia systemu komponentów, lub części na skutek z zastosowania instalacji zasilania paliwem gazowym i rób alternatywnymi paliwami płynnymi.
- Użytkowania pojazdu w sposób odbiegający od normalnego określonego w instrukcji obsługi pojazdu powodującego niesprawności.
Gwarancja o powyższej treści udostępniona jest w biurze osługi klienta w siedzibie Gwaranta.