Naprawa wtryskiwaczy diesla Mrągowo

DIAGNOSTYKA i NAPRAWA WTRYSKIWACZY CR (COMMON RAIL):

Naprawy wtryskiwaczy zawsze oparta są na autoryzowanej technologii Bosch, oraz oryginalnych nowych częściach Bosch.

  • Oczyszczanie wszystkich elementów wtryskiwacza w myjce ultradżwiękowej
  • Wymianę zużytych uszczelnień (zawsze nowe, zawsze oryginalne)
  • Montaż części oraz podzespołów (zawsze nowe i oryginalne części) wtryskiwacza przy użyciu specjalistycznych narzędzi Bosch
  • Wymianę innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt wymienionej części jest dodatkowo płatny)
  • Regulację odpowiednich dawek wtryskowych
  • Test komputerowy już po wykonanej naprawie wtryskiwaczy, oraz wydruk wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200 lub EPS-815:
  • Nadawanie IMA kodów
  • Wysokociśnieniowy test szczelności wraz z pomiarem przelewu bez wysterowania
  • Pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym oraz częściowym obciążeniu
  • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
  • Pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
  • Pomiar dawki pilotażowej

DIAGNOSTYKA I NAPRAWA WTRYSKIWACZY JEDNOSPRĘŻYNOWYCH: 

stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

wielo-otworkowe Bosch

Naprawa wtryskiwaczy jednosprężynowych firmy Bosch, Delphi oraz Densoi:

  • Wykonanie testu komputerowego po naprawie i regeneracji wtryskiwaczy wraz z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • Pomiar ciśnienia otwarcia
  • Komputerowe badanie chrypienia
  • Komputerowe badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania

czopikowe Bosch, Delphi, Lucas, Zexel i inne

  • Przeprowadzenie testu po naprawie urządzenia BOSCH EPS-100:
  • Wykonanie badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza oraz osobne badanie szczelności jego końcówki
  • Badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
  • Pomiar ciśnienia otwarcia
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Badanie chrypienia

Diagnostyka i naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych: stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

  • Zdemontowanie wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
  • Wyczyszczenie elementów wtryskiwacza przy użyciu metody ultradźwiękowej
  • Regulację ciśnień otwarcia wtryskiwacza
  • W razie konieczności – wymiana elementów wtryskiwacza
  • Wykonanie testu komputerowego po wykonanej naprawie wtryskiwacza z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200:
  • Przeprowadzenie pomiaru ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
  • Wykonanie pomiaru ciśnienia otwarcia drugiego stopnia
  • Przeprowadzenie komputerowego badania chrypienia
  • Wykonanie komputerowego badania szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Wykonanie dodatkowego testu rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na próbniku BOSCH EPS-100

Trzeci stopień naprawy wtryskiwaczy – pełna naprawa wtryskiwaczy !!

Firma Bosch opracowała technologie, która polega na naprawie części najgłębiej ukrytych we wtryskiwaczach Common Rail. Jest to tak zwana technologia naprawy “trzeciego stopnia”. W serwisie Bosch Moto Mazury, jako pierwsi w Polsce oferujemy naprawę wtryskiwaczy tą technologią!

Dotychczasowe etapy naprawy wtryskiwaczy to:

Pierwszy stopień (etap) – wymiana końcówki wtryskiwacza (rozpylacza). Drugi stopień (etap) – podzespołów cewki.

Najnowsze osiągniecie technologi napraw wtryskiwaczy CR to:

Trzeci stopień (etap) – wymiana podzespołów wykonawczych i sterujących ukrytych wewnątrz z pełną regulacją po naprawie.

Zakup aparatury pomiarowej, narzędzi montażowych, oraz części zamiennych pozwala nam na błyskawiczną, skuteczną i niezwykle opłacalną naprawę wtryskiwaczy.

Naprawa wtryskiwaczy jednosprężynowych

Klasyczne wtryskiwacze przechodziły ewolucję wraz ze zmieniającymi się silnikami Diesla. Silniki z wtryskiem pośrednim wyposażane są we wtryskiwacze z rozpylaczem czopikowym. Wtrysk paliwa jest jednostopniowy, jednakże dzięki zastosowaniu komory wstępnej, bądź wirowej, taki silnik pracował relatywnie cicho i „miękko”. Wtryskiwacze tego typu współpracują z pompami rzędowymi, lub rozdzielaczowymi VE, które również może Państwo naprawić w naszym serwisie.

Do regeneracji oraz naprawy wtryskiwaczy jednosprężynowych firmy Bosch, Delphi oraz Denso można zaliczyć następujące czynności:

  • Wykonanie testu komputerowego po naprawie i regeneracji wtryskiwaczy wraz z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • Pomiar ciśnienia otwarcia
  • Komputerowe badanie chrypienia (Jest to charakterystyczny odgłos wydawany przez pracujący rozpylacz i zależnie od rodzaju rozpylacza, może mieć on różną częstotliwość oraz natężenie. Negatywna ocena chrypienia wtryskiwaczy jest najczęstszą przyczyną ich dyskwalifikacji)
  • Komputerowe badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania

Wtryskiwacze czopikowe Bosch, Delphi, Lucas, Zexel i inne

  • Przeprowadzenie testu po naprawie urządzenia BOSCH EPS-100:
  • Wykonanie badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza oraz osobne badanie szczelności jego końcówki
  • Badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
  • Pomiar ciśnienia otwarcia
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Badanie chrypienia (Jest to charakterystyczny odgłos wydawany przez pracujący rozpylacz i zależnie od rodzaju rozpylacza, może mieć on różną częstotliwość oraz natężenie. Negatywna ocena chrypienia wtryskiwaczy jest najczęstszą przyczyną ich dyskwalifikacji)

Stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naprawą tego typu wtryskiwaczy prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym w celu ustalenia zakresu naprawy i kosztów naprawy. Prosimy o przygotowanie numeru wtryskiwacza z zanaczeniem kto jest producentem np Bosch, Delphi.

Wysyłając kurierem zlecenie naprawy prosimy o podanie pojazdu z którego są wymontowane z podaniem w miarę możności nr VIN, lub seryjnego.

Regeneracja wtryskiwaczy tego typu to konieczność wymiany rozpylacza, nakrętki i przekłądki. W naszym serwisie dokonując naprawy wtryskiwaczy wymieniamy zawsze częśc na nowe. Na usługę i części wystawiamy fakturę Vat z wyszczególnionymi częściami i robocizną. Dokument sprzedazy jest podstawą do reklamacji. Na nasze usługi naprawy wtryskiwaczy jednosprężynowych udzielamy 2 letniej gwarancji.

Naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych

Do silników Diesla z wtryskiem bezpośrednimi, zazwyczaj z turbodoładowaniem, montowane są wtryskiwacze z rozpylaczem otworkowym, które przez kilka otworów wtryskują paliwo bezpośrednio do komory spalania. Wadą tego rozwiązania jest zwiększony hałas i emisja toksycznych tlenków azotu. Żeby praca silnika była cichsza, wprowadzono wtryskiwacze dwusprężynowe, dzięki którym możliwy jest podział dawki paliwa na wtrysk wstępny i główny.

Diagnostyka i naprawa wtryskiwaczy dwusprężynowych: stosowane w Audi, BMW, Fiat, Ford, VW, Mercedes-Benz, Opel, Seat, Skoda, SCANIA, RENAULT TRUCK itp.

  • Zdemontowanie wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
  • Wyczyszczenie elementów wtryskiwacza przy użyciu metody ultradźwiękowej
  • Regulację ciśnień otwarcia wtryskiwacza
  • W razie konieczności – wymiana elementów wtryskiwacza
  • Wykonanie testu komputerowego po wykonanej naprawie wtryskiwacza z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • Przeprowadzenie pomiaru ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
  • Wykonanie pomiaru ciśnienia otwarcia drugiego stopnia
  • Przeprowadzenie komputerowego badania chrypienia
  • Wykonanie komputerowego badania szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • Badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • Badanie kształtu strugi rozpylania
  • Wykonanie dodatkowego testu rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na próbniku BOSCH EPS-100 (Jest to charakterystyczny odgłos wydawany przez pracujący rozpylacz i zależnie od rodzaju rozpylacza, może mieć on różną częstotliwość oraz natężenie. Negatywna ocena chrypienia wtryskiwaczy jest najczęstszą przyczyną ich dyskwalifikacji)

Bosch Quality Scan w Moto Mazury

Na naprawione wtryskiwacze i pompy wtryskowe naklejamy małe naklejki – po co ?

To naklejki systemu Bosch quality scan – absolutna nowość w świecie usług serwisowych – klienci mają dostęp do historii naprawy za pomocą smarfonów !

Mała sprawa – wielkie korzyści !!

Wtryskiwacze naprawianie w autoryzowanej sieci BDS i BDC są rejestrowane w ogólnoświatowym systemie Quality Scan. Każda naprawa i użyte do niej części są rejestrowane. Każda naprawa jest autoryzowana przez Boscha tylko wtedy gdy naprawiany podzespół (wtryskiwacz, pompa wtryskowa) przejdzie pełną weryfikację kontrolną.

Daje to klientom absolutną pewność o jakości naprawy i sprawia, że wtryskiwacze i pompy wtryskowe są całkowicie zgodne z wymaganiami producenta. Na potwierdzenie tego jest nadawany numer naprawy i autoryzowana kodowa naklejka kontrolna.

System quality scan stosowany przez Moto Mazury i całą sieć autoryzowanych serwisów BDS i BDC zabezpiecza klientów przed nierzetelnymi naprawami podzespołów Bosch, które występują na polskim rynku usług regeneracyjnych.