Naprawa pomp wtryskowych CR

POMPY WTRYSKOWE CR (CP1, CP2, CP3)

Ten typ pomp wtryskowych stosowany jest w pojazdach osobowych i dostawczych takich marek jak, Citroen, Renault, Peugeot(HDi), Alfa Romeo, Lancia, Fiat, Iveco (JTD), BMW, Mercedes-Benz, Volvo, VW (CDI) i ciężarowych: IVECO, MAN, RENAULT TRUCK

  • Wyczyszczenie wszystkich elementów pompy wtryskowej za pomocą metody ultradźwiękowej
  • Prace polegające na wymianie uszczelek wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch (dodatkowe części płatne)
  • Zamontowanie części, a także podzespołów pompy wtryskowej. Używane są do tego celu specjalistyczne narzędzia i technologie Bosch
  • W razie potrzeby przeprowadzamy również wymianę innych zużytych elementów pompy wtryskowej (koszt części dodatkowo płatny)
  • Przeprowadzamy test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na stole probierczym BOSCH EPS-815:
  • pomiar parametrów określających sprawność pompy
  • pomiar dawki po wyłączeniu jednej sekcji (jeśli występuje) 
  • pomiar ciśnienia wewnętrznego pompy wstępnej (jeśli występuje)
  • pomiar udziału sekcji pompy oraz poprawności działania zaworów ssących i wysokociśnieniowych
  • pomiar ciśnienia nominalnego dla pełnego obciążenia
  • dwupunktowy pomiar dawki zerowej
  • pomiar sprawności rozruchowej
  • pomiar sprawności zaworu dawkującego lub regulującego wysokie ciśnienie
  • badanie charakterystyki dawkowania w kilku punktach dla różnego wysterowania
  • kilkunastopunktowy pomiar opóźnienia odpowiedzi pompy na jej wysterowanie przez stół probierczy
  • inne zaawansowane badania z użyciem stołu probierczego Bosch EPS 815 oraz bazy danych Bosch